Si heu mirat aquest blog abans d'aquesta entrada habreu notat el canvi de llengua. Aquest canvi es deu a que no recordava que devia utilitzar la llengua valenciana per a fer el treball... Per descomptat açò no m'heu esperava i no m'ha quedat més remei que fer utilitzar el Salt. Però no us preocupeu que quan tinga temps corregiré els falls de llengua.
També demanar perdó per la gent que preferix llegir en castellà (que se que som molts), perque jo també estic un poquet trist perquè a mi m'agrada més escriure en castellà, però per a eixa gent podeu passar-vos pel meu blog personal on per supost hi posaré les entrades de ací.
¡En castellano por supuesto! :D :D :D
elrincon27.blogspot.com
Demanar perdó una altra vegada, y salut!
miércoles, 6 de enero de 2010
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario